Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2011 14:36 - Алкохолно
Автор: abramelin Категория: Забавление   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
5



Това е едно стихотворение, което един приятел повтаряше често навремето. Не съм аз автора а и не споделям всичко казано там. Просто се сетих за приятеля, после за стихчето и реших да ви го покажа. ;)

Когато аз умра, не ще да съм изгнил
и нежна ще остане мойта кожа,
защото спирта, който съм изпил,
не ще ми позволи да се разложа.

Не сипвайте на гроба ми вода,
на онзи свят не искам да се мия,
и ако някога възкръсна от смъртта,
ще бъде само за да се напия!


Тагове:   вода,   алкохол,   жаден,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abramelin
Категория: Забавление
Прочетен: 120862
Постинги: 35
Коментари: 66
Гласове: 244
Архив