Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 17:41 - Фейсбукщини разни
Автор: abramelin Категория: Забавление   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.10.2011 18:24


Обладала ме е темата за най-великото откритие на човечеството - Фацебоок. То няма човек с компютър, който да не е регнат във бука, или фейса, както искате. Дори и хора без компютри се регват, щото чули, че фейсбука бил интересен, а и е модерно. Градски, селски, горски и всякакви други индивиди се регват, и то не за друго ами защото другите имат а те не. Ами модерно е сега да имаш фейсбук. Представете си разговор в малко градче от селски тип:
 - Пено ма ко прайш?
 - Ми ко да прая я...
 - Ем чи ко ша прайш я.
 - Ти мене видя ли ма ма?
 - Ем чи ето ма, виждам та.
 - Не ма, не тука.
 - Ам къдя ма, у весника ли да та видя? Кат умреш ша та гледам по стълбовити.
 - Ма не ма, у фейсбука ма.
 - ...фейсбик... как гу речи?
 - Уф чи си ма, ф-е-й-с-б-у-к!
 - Ко"й туй ма?
 - Е ка ко ма? Ти ни знайш ли?
 - Де да ви знам аз на вас там мудернити рабути дету казвати..
 - Фейсбук, туй в кумпутера са намира. Там в интирнет.
 - Аааа ни ма занимавай с тези нища. Ни му разбирам аз. То едвам крушката светвам, ти за кумпутер ша ми гувориш.
 - Как ма, то мудерно ма. Аз ша та науча как става. Тряба изпърво да си измислиш име.
 - Ем то аз си имам име ма - Пена
 - Не ма, там за фейсбука. Там можеш да си напишеш кото име искаш.
 - Туй да не е съвета нещо? Те само там сменят имената.
 - Не ма, не е съвета, интирнета е. Там дето е в компутера.
 - Стефке, устъй ма с тез твойти мудерни рабути. Аз ни щъ такоз нещу. Ни му разбирам....


Та така може да просължи още дълго беседата между индивидите.
Какво ли не може да се види във въпросната соц. мрежа. Например групи и статуси от рода на:

"Всеки може да намаже жена с ягоди и сметана. БЪДИ БЪЛГАРИН ! Намажи я с боб-чорба и люта чушка"
"
Времето днес е импотентно - пръска едва едва..."
"
Колко е дълга минутата зависи от това откоя страна на вратата на тоалетната се намираш."

и още много подобни. Аз например, един път разглеждам профила на един приятел и в информацията за семейното му положение чета "необрязан". Брех, викам си, кога пък започнаха да искат и такава информация. Те още малко ще питат и колко пъти на ден ... таковата. И след като видях още много такива необрязани, и някои обрязани, зех че се зачетох по-внимателно. То било необвързан. Успокоих се малко. Викам си ще вземат да ме тръкнат от фейса ако нямам всичката информация попълнена.
Изобщо народа е внедрен във фейсбук много здраво. Мисля си ако спре това чудо, ще предизвика масови истерии и стакчи по улиците. Ще вървят обезумели хора с табели в ръка, на които пише име, прякор, семейно положение, местоживеене и др. подобни. Горе вляво ще има профилна снимка направена в банята пред оглеалото с изкривени джуки и сбърчени вежди. Ще се поспират от време на време и с молив ще пишат по табелата - новият си статус. С молив, че да могат после да го изтрият и да напишат нов. Ще размахват разни снимки и ще викат "лайкни ме, лайкни ме"...

А аз ще си пия бирата вкъщи... ;)


Тагове:   фейсбук,   забавно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abramelin
Категория: Забавление
Прочетен: 120621
Постинги: 35
Коментари: 66
Гласове: 244
Архив