Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2013 23:28 - Малко разтоварване
Автор: abramelin Категория: Забавление   
Прочетен: 1094 Коментари: 0 Гласове:
5



- Ей, защо пиеш тая мръсна вода от езерото, от цялото село лайнопотока тука се стича!
- Whаt did уou sау?
- Викам: с две ръце греби!!!


Превенцията е важна:
Иванчо пита в аптеката:
- Имате ли нещо обезболяващо?
- А какво те боли?
- Засега нищо, но тате отиде на родителска среща...


Мъж праща SMS на жена си. "Похитен съм от извънземни… Правят опити с мен... Вече ме заляха с разни парфюми, мажат ме с червило, издраскаха ми целия гръб, взеха ми и парите... След час обещаха да ме пуснат..."

Видове оргазми според Българската Академия на Науките:

Астматически: Ахъ..ахъ..аъ...аъ...ааааа
Географски: Тук,тук...не там,по-нагоре,по-надолу....…
Математически: Още, още!
Спортен: Бързо! По-бързо....не спирай…
Научно-изследователски: По-дълбоко, точно така…а-а-а без да излизаш…
Положителен: О!Да!О!Да!…
Отрицателен: О!Не!О!Не!…
Меркантилен: Дай,Дай,Дай,Дай...
Религиозен: О, Боже!…О,Боже Господи,какво правиш с мен?!
Самоубийствен: А-а-а...умирамммммм.....!
Криминален: Ах,ти ме убиваш!...
Заплашителен:Само да спреш и за секунда - ще те убия!
Детски: О,майко,О,майко...
Виртуален: Мими [1:26:10] Свърших…А ти?........



Първата женa астронавт от Kосмосa:
- Хюстън, имaме проблем!
- Хюстън слушa.. кaкъв е проблемът?
- Нищо, все едно!
- Повтaрям...Хюстън слушa..кaжете кaкъв е проблемът?
- Нищо!
- Кaжи де?
- Ти си знaеш!



Семейство празнува златната си сватба, но съпругът се е умислил.
- Гложди ме нещо за децата - казва той. - Прави ми впечатление, че Петър не прилича на другите ни седем деца. Знам, че е ужасно да ти задавам този въпрос, но да не би да има друг баща?
Съпругата свежда очи.
- Вярно е - признава тя.
Сърцето на съпруга се свива. Той сдържа сълзите си и заявява:
- Трябва да ми кажеш кой е бащата на Петър.
Тя тъжно го поглежда и отвръща:
- Ти.



В дискотека в Овча купел диджеят вика на микрофона:
-Айде всички да избухнееееем!
От задните маси се чува:
-Аллах акбар!














Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abramelin
Категория: Забавление
Прочетен: 120980
Постинги: 35
Коментари: 66
Гласове: 244
Архив