Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2014 05:43 - За емоциите, страстите и всеобщия дух или как едно приятно за нас нещо, може да ни досади
Автор: abramelin Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 943 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.11.2014 13:24


Тези дни написах пост във файсбук, след което се получи малка дискусия. Реших че ще е интересно да прехвърля дискусията тук и да видим други мнения. Целта ми не е да търся подкрепа, а да видим настроенията по въпроси от подобно естество. Сами ще видите за какво става въпрос. Заповядайте.

Аз:
Бегъл поглед във фейсбук, все още навсякъде се вихри лудостта около Кубрат-Кличко, Крисия и двете мангалчета. Ще се върна по-късно, дано лудостта е преминала.

Коментари:

             С.П.: Ха ха ха П. Кажи едно наздраве!

  • Х.С.: Е кво , хубава песен пее момичето.

  • Й.А.: Не е лудост, а емоция! Хората се вълнуват от тези "двете мангалчета" (впрочем ужасно определение!) и Крисия, от Кличко и Кубрат - хубаво е да се вижда, че все пак българина се вълнува за успехите на сънародниците си и ги подкрепя!

  • Аз: И аз се вълнувам от такива неща Й., но тези дни това ми дойде прекалено. Радвам се за Кубрат и го подкрепям, както и Крисия, но, извинявам се, не мога да приема никак имена, като Ибрахим и Хасан да представят България. Може би това е мой проблем и се извинявам ако определението ми за тези, иначе талантливи деца, звучи грубо.

  • Й.А.: Имената не определят народността! Поне вече не!

  • И.Ш.: С., ако децата се казваха Деймиян, Лиам и бла бла други такива чуждестранни, по- ок ли щеше да си?
    Децата са си деца, каква вина имат, че ние решихме с 20 мин пред екранчетата да се почувстваме българи, като повече от 25г в реалността не можем да се обединим и да сложим в ред нещата...

  • Аз: Не И., нямаше да съм ок. Винаги ми е било странно някой футболист със славянски имена да играе и представлява британски отбор, например. Това че някой е роден и израсъл в България не го прави българин. Нямам време да търся в ютуб да ви покажа помаци в Родопите с поколения раждани тук и се самоопределят, като турци.
    В поста си не визирам вас, които се радвате и споделяте емоцията. Става въпрос за няколко души, чиито постове не са нищо друго освен това. Става някак досадно. Не си ли забалязала, че колкото и да харесваш нещо, ако ти го натрапват постоянно, ти става отвратително и досадно.
    И., Й. не вие сте визирани в поста ми. Извинввам се ако съм ви засегнал.

  • Й.А.: Не си ме засегнал ни най-малко, тъй като не те познавам, но не името, това къде си роден, израснал или религията определят какъв е един човек, а това като какъв той се приема! Думи като "национализъм" вече започват да губят своето значение и подчертавам"национализъм", а не"патриотизъм"!!!

  • И.Ш.: Не си бе, С., не съм обидена от поста ти- той си е твой. Просто не можем да искаме от хора представляващи спорта, музиката, поезията и др. да изкупуват вината ни или да ни обединяват.
    Днес се вложи толкова енергия в това, ако беше насочена правилно, нямаше да чакаме да стават чудеса..щяхме да си ги създаваме.
    Peace & Love

  • И.Ш.: Само да допълня:
    Таланта- няма цвят и религия.
    Единство, творчество, красота!
    В такъв случай какво мислиш за Веждичката- министър на културата? И защо не коментира него?

  • Аз: Аз него изобщо не го броя за човек, както и цялата сбирщина там, но нека не задълбаваме в политиката. Там е бездънна и тъмна яма.
    А колкото до национализма, има го навсякъде. Дори и тук в Канада, която претендира за мултикултурна и толерантна към много неща страна, като ти чуят името, Станислав, Димитър или каквото е там с нетукашно звучене, автоматично си на второ място, независимо какво правиш и как го правиш. Бил съм свидетел как талантливи хора (но не местни) остават без работа и на тяхно място се назначава някой бездарник, но тукашен.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abramelin
Категория: Забавление
Прочетен: 120985
Постинги: 35
Коментари: 66
Гласове: 244
Архив